Bra dag trots vab.

Alkismorsan vaknade ur sitt töcken och tog tag i livet. Det blev städning, tvättning, strykning och så fick blommorna lite vatten, för en gångs skull. Jag tror att jag har gjort det där till en sport; hur länge klarar de sig utan vatten?? Två av blommorna i vardagsrummet klarade bevisligen sig inte utan vatten i 2 månader, för de fick jag bära ut och begrava idag! :)

Sen kom då kusin vitamin som en räddande ängel och räddade mig ur städ-träsket, mycket uppskattat! :) Sen huserade vi ute på altanen i stort sett hela dagen...och jag måste bara säga; det är nog inte hennes kök som gör att jag känner ett otroligt lugn i kroppen, det måste vara hennes närvaro, för gud vad jag har myst idag... så otroligt skönt att bara sitta och snacka om allt mellan himmel och jord, och känna att jag verkligen kan vända ut och in på mig själv inför henne, utan att hon tycker att man är konstig på nåt vis...
Och för omväxlingens skull så fick även hon prata lite idag! :)

Som sagt; en bra dag, trots vab. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ja och sååå jag pratade....i dag fick du inte en syl i vädret *ASG* Jag har idag både analyserat ditt liv mitt liv och ganska många runt om kring och har jag blivit klokare?? Hmm vad säger dom efter regn kommer solsken. Och så är det nog åxå så vet du vad kära kusin vi ska hålla ut det är exakt det vi ska göra.....Kramar Från en hoppfull vän.
(och så brännde jag av ett hotsms till J angående Fredag. Få se vad det leder till )

2008-04-22 @ 16:40:50
Postat av: Anscheklick

Klart du har blivit klokare, vi gick ju riktigt djupt där ett tag! :) och absolut, allt kommer att lösa sig till det bästa, och angående fredag, så misstänker Markus att han fegar ur... och så kan vi ju inte ha det! ;) Skämt åsido, men stå på dig!!
Kram gumman!

2008-04-22 @ 20:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0