Crappy day

Vad hände med det lovande vädret imorse? Kanske var det så att det kände på sig att jag ändå inte skulle kunna njuta av det...
Markus kompis och hans lilla flicka kom och hälsade på, så det blev en fika/lunch-date. Hoppas att jag inte skrämde dom med min hemska uppsyn...håret på ända, osminkad och med ett allmänt slött intryck. Jag orkade bara inte...
När de hade åkt så gick jag och la mig, klockan var då 14.30, och där låg jag ända till 17.45, och hade jag kunnat, så hade jag nog legat där fortfarande. Men förnuftet sa att jag måste få i mig lite mat...
Förstår inte vad det är frågan om... tappar känsel och ork i armar och ben så fort jag i stort sett försöker röra på mig...

Så idag blev det inget av det vi hade planerat; krattning, sopning och svängen till Birsta blev inställd. Vi får se om det funkar bättre imorgon...
Och nu är det bara kvällen kvar, sen får jag lägga mig igen...

Tired and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0