Denna dagen - ett liv.

Vaknade med ett ryck imorse, eller i förmiddags, 10.20 och insåg att jag har försovit mig. Medans jag snarkade som bäst så ringlade sig kön till klädbytesmarknaden långt ut på parkering på BSK. Och eftersom jag vet av erfarenhet att godbitarna alltid försvinner först, så konstaterade jag att det bara var att skita i den här vårens marknad.
Då till nästa insikt; Pappa är ensam med barnen sedan kl 06.30 imorse... Utan att äta frukost så kastade jag mig i bilen för att hämta vildbattingarna. Väl där så fann jag alla tre i soffan i godan ro.
Då blev det till att reda ut vem av mina battingar som varit odygdiga, vad de hade gjort går jag inte in på. Har svårt att tro att de är mina barn. Men men...

Efter en kopp kaffe och ett trevligt samtal med pappa, så var det dags att åka hem. Hade ju som uppgift att åka och byta Nova´s skor idag. Efter många om och men så kom vi iväg, men vad händer på affären då?! Inte var hennes skor för små inte, hon hade gått om utrymme men tyckte väl att de klämde ändå. Så det blev ett helt annat par skor.

Blommor inhandlades på Plantagen... Nova hjälpte till och hon var jätteduktig. Efter det blev det en sväng till Willys, och nu vankas det grillning, säsongens första! :)

Nu har mina päron anlänt, så jag ska vara lite social nu...på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0