Faster= Gammal och elak?!

För drygt en månad sen blev jag faster, (hör och häpna, jag som är så ung och snäll?!) till lilla Isaac. Och redan innan jag träffade honom första gången så var jag kär! Men i och med hans födsel så kom ju tankarna; faster, är man inte gammal och elak när man är faster?! Fråga mig inte var jag har fått de tankarna ifrån, för jag kan ju inte säga att det är efter egna erfarenheter, mina fastrar är ju varken gamla eller elaka, men likväl så har jag de tankarna.
Men en sak är iallafall klar, jag tänker motbevisa mig själv... ja jag kan ju inte göra så mycket åt min ålder, som kanske inte är lastgammal, men jag tänker då inte bli Isaacs elaka faster! Dags att förändra på alla förutfattade meningar, som jag kanske är ensam om, men ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0