Fint väder och VAB

Konstaterade redan igår kväll att det skulle bli vab idag, då Neo hade feber när han gick och la sig. Hade det inte kunnat vara bra så då?! Nej nej...han skulle ju såklart visa natten igenom att han inte mådde bra genom att ligga bredvid mig och snörvla och gråta och beklaga sig över halsen. Visst, det var ju jättesynd om honom, men i och med att jag går och lägger mig och somnar, så tar nåt ondskefullt väsen över min kropp, så inatt var det inte synd om Neo, det var synd om mig som aldrig får sova...*suck* Hur blir man en bättre mamma???

Idag verkar han inte ha nån feber iallafall, men snoret rinner... men trots det så är han ju så otroligt charmig och glad.
Solen skiner lite ironiskt idag... det brukar vara så, när jag inte kan njuta av den, så lyser den...
Men en liten stund utomhus blir det nog idag iallafall. Vi promenerar bort till dagis och hämtar Nova sen åtminstone.

Nu är det pussel som gäller, så ha en bra dag så länge!


Kommentarer
Postat av: kuxin vitamin

Hemskt ledsen...känner att det där med halsontet är liksom mitt fel :(

2008-04-16 @ 15:20:58
Postat av: Anonym

Inte behöver du vara ledsen, jag står i tacksamhetsskuld ju!:) Bortsett från ett litet bråk, så har vi haft en bra dag! Kram på dig! :)

2008-04-16 @ 16:20:52
URL: http://anscheklick.blogg.se
Postat av: kusin vitamin

Men tack vad snäll du är då behöver jag inte ha dåligt samvete va? :) Och försesten, jag gjorde nyss ett test på mailen och då visade det sig att du är min allra bästa vän.
Det om nåt är väl en tröst i vårsolen. ;)

2008-04-16 @ 20:49:47
Postat av: Anscheklick

Ja du, det var en tröst som heter duga, det är alltid kul att få sina känslor besvarade... jag menar, du är ju min allra allra bästa vän!! Love U!!

2008-04-16 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0