Fy vale... vad tråkigt

Jag kan ju bara konstatera återigen att jag har ett bra jobb, man kan ju ha det så mycket sämre.
Som t.ex. Anthony som precis ringde mig och ville prata PPM...!? Vad är PPM?? Jo, jag vet, man borde engagera sig, men man har ju så mycket annat som man ska egagera sig i, så vem f*n orkar med att lyssna på en massa snack om PPM?!?!
Vänligt men väldigt väldigt bestämt så sa jag att det samtalet fick han nog ha med min man istället, som åtminstone orkar lyssna på det.
Själv ska jag uppbåda kraft för kommande två-tre veckor.  Jag räknar med åtminstone 5 dagar födelsedagsfiranden och en konfirmation. Nova ska på två barnkalas, och eftersom firandet av hennes födelsedag kommer att bli en utdragen historia så räknar jag med tre dagar där... och ändå känns det som om att jag har glömt nåt.... ja det lär jag ju bli varse.
För att fortsätta i att-göra-listan; intervju, tatuering, Neo´s besök på bvc, Nova´s tandläkarbesök, deklarationen ska lämnas in, hockey-kortet ska förnyas och nånstans mitt i allt det här, så ska jag försöka få fingrarna ur och ringa vårdcentralen.
Så PPM, nä inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0