Fysiskt och psykiskt mörbultad

Så var konferensresan med syfte att lära oss konflikthantering överstökad. Kommentarer om den...? Jag vet faktiskt inte...känslan är bara den att jag känner mig helt mörbultad, på alla sätt och vis... den fysiska mörbultningens källa vet jag ju var den kommer ifrån... den fantastiska massagestolen som jag hittade där, men jag skulle nog ha nöjt mig med att sjunka ner i den en gång istället för tre. Men men, man lär så länge man lever! :)

I övrigt så var det ju ofrånkomligt att konflikter skulle hanteras, stötas och blötas, och eftersom våren inte är min bästa vän, så var ju inte jag i rätt sinnesstämning för att diskutera ens de minsta minsta bagateller...  Men nu har jag blottat mitt innersta inre, så nu är alla korten på bordet; ta mig som jag är, eller strunta i det! It´s you´re choice! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0