Gaaaaaaahhh!!

I´m a gumma! Eller nåt...
Shit, vad nervös jag är!!
Tack för att ni vill hjälpa mig, men jag tror inte att jag tar in någonting just nu.

1. Djupa andetag och lugn och fint; ett jättebra råd, men hur ska jag kunna sluta hyperventilera så att kan få till några djupa andetag!??!

2. Ta det som det kommer... ja hur jag än beter mig så lär jag inte kunna förhindra tidens gång, men hur ska jag kunna sluta hyperventilera?!?!

3. Tänk på munnen... Jo, jag vet, det ger inte ett så smart intryck att sitta och suga på/puta med läpparna.... Och FAKTISKT, eftersom jag hyperventilerar så funkar det inte att "tixa", så det lär ju inte bli nåt problem...:)

Knäpper med fingrarna febrilt och önskar att det här var över nu, men inte då... är det verkligen att begära för mycket?! Jag vill jag vill jag vill jag vill...

Wish me luck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0