*gäsp*

Trots dystra utsikter imorse, så har jag/vi ändå fått mycket gjort idag. Blommorna som jag längtat efter att få plantera i krukorna ute är planterade och klara... misstänker dock att vi inte får njuta av de särskilt länge eftersom Hilding och Gizmo verkar tycka att de är smaskens. Eller är det bara ett tecken på att de är missnöjda över sin nya diet på enbart torrfoder?! Hahaha... nu är det slut på all blötmat. Gizmo vakade över mig som en hök medans jag höll på med maten, och det lönade sig ju, för både en och två gånger så kastade jag åt honom lite köttfärs. I vilket fall, de verkar skeptisk till sin nya diet.

Sen så for Markus iväg och köpte fuskgräs eller vad man ska kalla det... en sån där grön matta som man kan ha inne på  altanen, och eftersom vi gärna ville ha in den så var det ju bara till att städa för våren därute oxå. Så nu är den och möblerna på plats, nu är det bara fönsterputsningen kvar, men det får bli nästa helg, om det är fint väder.
Usch vad tiden går... snart är det maj, med allt vad det innebär...*suck*

image8

Tre slagna hjältar... det är jobbigt att vara ute i friska luften, speciellt eftersom två av dom har feber. Så det blir vab imorgon oxå. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0