Home Sweet Home

Borta bra men hemma bäst... ja så är det!

När jag väl kommit hem, efter ett kort stopp för att samtala med två trevliga/lömska damer, (återkommer till dom) så möts jag i dörren av två alldeles bedårande och underbara varelser... eller får man inte kalla sina barn för varelser?! I vilket fall, så var det helt underbart att få kramas och säga att jag saknat dom, och få höra det tillbaka oxå! Alla störda nätter, allt bråk om strumpors vara eller icke vara, var som bortblåst och kvar fanns två kramsugna barn... Underbart!

Åter till de två damerna... för att förklara varför jag tycker att de var lömska... Jag tror att de erbjuder oxfilé till middag, men när jag väl dyker upp, redo att hugga in, så kommer det att serveras havregrynsgröt... Så tack, men nej tack! Det där var väl kryptiskt och bra?! :)
Borta bra, men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0