HV71 svenska mästare

För andra året i rad har Timrå åkt ur mot svenska mästarna. Kan ju tyckas positivt i sig, men jag ska erkänna att jag höll på Linköping. Markus, som inte är varken särskilt insatt eller intresserad av hockey höll på Hv. När jag frågar om en motivering, så fick jag svaret; "- ...jag vet inte riktigt...för Kentas skull kanske...?" Du bör omprioritera var du ska lägga din sympatier, svarade jag... men icke. Så nu väntar en tämligen "kylig" vår och sommar, och ev höst för min käre make.
När han går emot vad jag har lärt honom; Inga egna initiativ, så får det konsekvenser! :)

Men för att avrunda, så får jag väl erkänna att jag tycker att det är roligt för Kentas skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0