Iron Maiden, klädhögar och en ledsen tomte.

Ja kombinationen är väl kanske inte den vanligaste, så jag ska förklara.

Så var det dags för det jag har gruvat mig för i ca 1,5 månads tid; den stora klädbytesmarknaden. Innan kvällen är slut så ska X antal lådor med kläder ha granskats, vikts ihop och prismärkts. Fattar inte att vi sitter här kvällen före igen, trots mina jättegoda avsikter att ha det här klart i god tid. Mycket kommer att skeppas till Erikshjälpen istället. Markus har ryckt in som en super-hero för att avlasta mig, och det är där Iron Maiden kommer in i bilden. Och om Iron Maiden innebär att jag slipper märka kläder, så okej då.

Då var det bara den ledsna tomten kvar...
Neo hittade en tomteluva i nån av klädlådorna, och eftersom han har ett invant beteende efter den här dagen, så fortsatte han i gamla spår, dvs; allt som ska sägas måste sägas i ett tonläge som endast hundar hör... Ja jag vet, han är ju sjuk, men gud vad jobbigt det är...

Nä fy och usch, den här dagen lägger jag gärna längst ner i arkivet... jag orkar inte med alla krav och allt gnäll.

Ingen är oumbärlig, allra minst jag.

Kommentarer
Postat av: Neanderthal.blogg.se

Ja det var en härlig kväll :-)

Är det nån som är navet i familjen så är det du. Annars hade kläderna ALDRIG blivit märkta och jag hade aldrig sovit.

Efter lång och trogen utmattning vet jag inte vad som skulle hända med familjen.

Du är helt klart inte minst oumbärlig!

2008-04-18 @ 08:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0