Jag ger dagens ros till mig själv idag! :)

Dags att vara väldigt självgod och patetisk...

Imorse stormade jag upp ur sängen; idag ska jag jobba, banne mig! In i duschen, tvåla, schamponera... ut ur duschen, fram med sminket....och där tog orken slut.
Masade mig in i köket och satte mig på kökstolen och slutförde sminkandet där istället, så idag kan jag inte garantera en prickfri sminkning, men what the fuck?! Jag är gift, så vem bryr sig!? :)
Efter frukosten så infann sig värken i magen som ett brev på posten.
Och som om det inte vore tillräckligt synd om mig redan, så upptäcker jag att det har gått en maska i ena strumpan...*suck* Äh, what the fuck, jag är gift, så vem bryr sig?? :)

Dags att kämpa vidare, jag ville bara ha lite sympatier...:)

Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Hahaha! Du är rolig du! Du får min ros också, mest för att du står ut med mig :-)

2008-04-24 @ 09:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0