Japp, nu har jag bestämt mig!

För att citera en välkänd radio-pratande-fredags-fräckis-älskare så vrålar jag; "Äntligen!!!"

Efter många om och men, googlande fram och tillbaka, kanske kanske inte, så tror jag att jag har bestämt mig... hahaha... det där lät kanske inte så bestämt som jag hade hoppats på, men jag känner mig nästan hundra på vilket nästa motiv att pryda min kropp blir.

image5


Men jag vill ha den i svart och olika gråskalor.

Så nu ska jag bara få fingrarna ur och ringa och boka en tid. Men innan jag har gjort det, så reserverar jag mig för ev. ändringar. :)
Har ni synpunkter, så kläm fram med det nu, för snart kan det vara för sent!  :)


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Vilken mysig liten bebis du har där =)

Svar - när åkte timrå? i semin eller?

2008-04-19 @ 22:54:21
URL: http://www.tgif.blogg.se
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ah en liten krabat. Ja då är det inte så farligt då, en liten del av timrå tog också guld då ;)

2008-04-20 @ 10:49:00
URL: http://www.tgif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0