Kalle Kå

En era är till ända... Kalle Kå´s storhetstid är över, och vilken sorti... att avsluta sin tid i Timrå med att göra sin bästa säsong någonsin, ja det är väl inte så tokigt?!
Nu låter det ju som att han är min stora favorit, men så är det inte... däremot min pappa´s stora idol! :) Han har fått utstå mycket spe från alla håll och kanter för att han hållit Kalle så högt, men har ändå stått på sig trots en hel del motgångar för vår finske vän.
I 50-årspresent fick min pappa ett signerat idol-kort, och det var nästan klassat som den bästa presenten. Och vad ska man hitta på för att överträffa det??
Pappa kom själv med lösningen; Det vore ju jätteroligt att få Kalle Kå´s klubba, signerad och klar efter hans sista match i klubben. Sagt och gjort. Medans mamma och pappa var i Thailand, så fixade min faster´s man så att vi fick Kalle´s klubba.
Så när mamma och pappa kom hem, så hade vi redan riggat huset. Bröllopskortet på väggen i vardagsrummet fick ge vika för Kalle´s klubba, en skruvdragare och tre skruvar gjorde susen, och resultatet... ja det ser ni här nedan! :)

image9

Nu kommer ju nästa fråga; Vem blir pappa´s idol under nästa och kommande säsonger?? Eller kommer Kalle Kå att för alltid finnas i pappas hjärta? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0