Kloning

Kanske det är grejen... då skulle man kanske orka med alla krav och måsten.  Just nu så känns det som att hur än jag vänder mig, så nog fan är arslet bak...
Nya skor till barnen... ja men det kan väl inte gå fel? Det brukar ju vara uppskattat... men nä... jag köpte skor i samma storlek som tidigare, men det skiljer sig tydligen från affär till affär, så de här blev för små, ja vilket då genast resulterade i besvikna vrål; Hur kunde jag köpa för små skor?!?!? *suck*
Och mitt i alla besvikna vrål så drunknar jag i att-göra-listan... så istället för att ta tag i saken, så hamnade jag här...mitt forum för allt gnällande jag vill få ur mig...
Men jag känner mig verkligen helt allergisk mot allt måsten just nu... jag skulle göra vad som helst för en dag helt utan måsten... tänk att inte behöva ta ett enda beslut för en dag, tänk att slippa alla tider att passa... allt får ta den tid det tar, och att bara få göra vad som faller mig in för stunden... Då hade jag säkerligen blivit kvar hela dagen hos kusin vitamin... i hennes kök med en kopp kaffe i handen känner jag ett otroligt lugn...
Men det är kanske så här det är att vara vuxen... jag måste nog bara acceptera det. Det är inte synd om mig, det är inget konstigt i att ha det så här... Det kallas att vara vuxen och ta ansvar.

Ikväll ska vi käka middag hos ett par kompisar, och sen ska vi iväg på basket tillsammans... och trots att det just nu känns väldigt motigt, så hoppas och tror jag att kvällen blir bra till slut... barnen sover hos mormor och morfar, så inatt får jag iallafall sova ostört, förhoppningsvis. Alltid nåt att glädjas åt.

Nä, nu är det dags att rycka upp sig och ta tag i saker och ting...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0