Lugnet har lagt sig...eller?!

En bidragande faktor till pirret i min mage den här veckan är ju det här med tatueringen. Vad och vart, that´s the question.
Så i ett försök att stilla nervositeten så tågade jag och M bort till Mr Tatuerare för att få klara besked.
Eftersom jag ändrat lite på motivet, så var jag ju såklart nyfiken på om jag måste boka en ny tid, längre tid. Men nä, det behövde jag inte, tog det för lång tid så skulle vi helt sonika avbryta (?!) och boka ny tid för att göra klar den senare. Aaaahh...ska jag behöva plågas mer än en gång?!?!?
Och på mina funderingar på motivet så svarade han bara, lite slött; Det fixar vi då! Jag ville bara skrika åt honom; Förstår du ens vad jag säger?!?!?! Slow-mow, eller hur f*n man ska stava det.
Jaja, tiden är bokad, motivet skymtas över horisonten....det blir nog bra.

Sen när det var dags att säga hej då till M, så kom nästa vad-är-det-frågan-om-upplevelse. Han kunde bara inte sluta prata, och till slut kom förklaringen; Fan, jag pladdrar bara för att jag inte vill att du ska gå...
Nu kan man ju tro att det var för att han njöt av mitt sällskap, men jag misstänker att det berodde på att hans lunch-sällskap inte skulle infinna sig på ytterligare 10 minuter så han ville ha sällskap under tiden. ;)

Jaja, nu är det snart dags att logga in och vara trevlig i 1,5 timme, och som om inte det vore nog, jag förväntas lära en kollega nåt under tiden oxå...

Vad vore världen utan mig?

Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Hahaha!

Motivet blir bra vilket som. Jag tycker du har två bra motiv även om den senast tillkomna fortfarande är lite luddig. När vi väl är där så är det hårdhandskar på. Är du inte nöjd så får han rita om.....och om.....och om - om det behövs.

Vad sällskapsfrågan anbelangar så vet du att det ALLTID är svårt att slita sig från dig. Särskilt som vårvädret börjar infinna sig och man kan stå ute och njuta av sällskapet - tro mig, "Slammer & Bang är ingen man längtar efter :-)

Men jag håller med dig - vad vore världen utan dig?!

Puss

2008-04-29 @ 08:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0