Minus Celsius

En ganska bra låt, eller rättare sagt en väldigt bra låt, om man bortser från allt klonkande som just nu förstör den. Jag pratar såklart om Guitar Hero.
Markus har plockat fram sina rocktalanger och rockar lös för fullt...
Före gitarrens intåg i vårat hem, så var det sing star som gällde vid lediga stunder, och jag hade väl aldrig kunnat tro att jag skulle välja gitarren före micken, för jag menar; stå med en gitarr och tro att man ska spela?! Fast å andra sidan; stå med en mick och tro att man kan sjunga är ju nästan snäppet värre.

Men jag måste ju erkänna att båda sakerna bidrar till att minska min lilla 30-årskris, för det är ju inte ett dugg vuxet att gå an som vi gör, men f*n vad roligt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0