Morgonstund har....

...vrål i mun.
Tänk om man kunde vabba utan att ha två sjuka griniga barn hemma. Men det är kanske det som kallas för semester...?
Ja jag har iallafall återigen kunnat konstatera att trötthet lockar fram alkismorsan i mig... Men när ska man få sova då?? När ska de börja sova nätterna igenom?? Det är en övergångsperiod säger alla, men den här övergångsperioden har varat i 5 år nu snart!!
Nä, det får bli en övernattningslägenhet inne i stan! :)

Idag får jag iallafall lite sällskap, min bästa vän tillika min bästa kusin kommer hit på besök med sina två kids, så förhoppningsvis finner mina små monster lite stimulans oxå i besöket.

I övrigt så håller vi tummarna för att jag får ett positivt telefonsamtal idag!

image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0