Motion är bevisligen inte bra!!

Efter min kvällspromenad igår, så började jag ganska omgående att bli väldigt illamående, och det avtog inte direkt under kvällen heller.
Jag som brukar somna så gott i soffan, låg och våndades långt efter slutet på Desperate Housewifes... och en liten parentes bara; är Victor död? Skulle inte tro det...iallafall... mitt illamående hindrade mig från att göra det bästa jag vet; SOVA!!! Hela natten har jag legat och vränt och vridit mig, klagat och verkligen tyckt jättesynd om mig själv. Många hade nog traskat iväg till toaletten och vidtagit åtgärder, men nä fy f*n!!

När klockan ringde imorse så var jag måttligt nöjd, men med min stora frånvaro från jobbet i övrigt i åtanke, så masade jag mig upp för att göra mig iordning. Kläderna kom på, men sen strandade jag på stolen i köket, kallsvettig och yr som få.
Markus gjorde lite nyponsoppa åt mig, men det bara värkte i magen, så jag fick se mig själv besegrad och hasade till sängen igen.

Väl där somnade jag om efter en liten stund... och vaknade sen av det där efterlängtade samtalet...*ler*
Go girl....;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du kryar på dig..Å, man blev ju inte alls nyfiken på själva samtalet du fick =D

2008-04-23 @ 11:50:02
URL: http://killmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0