Ny dag och fortsatt VAB

Neo är fortfarande snorig och hängig, så vi blev hemma idag oxå... Men han var inte så pass hängig att han ville sova/vila längre än till kl 6, sen har han varit på mig en gång var tionde minut; Mamma, det är morgon, varför kliver du inte upp?? Mina försök att få honom att förstå att mamma är trött, mamma vill sova en stund till, funkade inte alls. Det är ju morgon, då är man väl inte trött?! *suck*
Försökte muta honom till tystnad genom att sätta igång en film, men då visade det sig att filmen var så otroligt spännande och intressant, att han måste informera mig om allt som hände...och självklart slänga in frågan; Mamma, det är morgon, varför kliver du inte upp??

Så till slut fick jag kapitulera... so here I am... redo för en ny dag... Fint väder idag oxå, det underlättar ju en hel del.
Nu ska jag bara få Neo att förstå att han är sjuk, så nån cykeltur blir det inte... inte än iallafall... kanske en liten stund på eftermiddagen när vi har hämtat storasyster.

Återkommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0