Ny dag, samma förutsättningar

06.18; Mammaaaaaa *gnöl*.... mammaaaaaa *gnöl*
Vad är det för fel på pojken?! Om det fanns det minsta lilla spår av mig i honom så borde han kunna sova längre än till 06.18!!! Jag skulle vara så så himla nöjd, om jag åtminstone kunde få sova ostört till kl 8... men inte då. Så istället tvingar han fram ett beteende hos mig som närmast hör hemma hos en alkoholiserad sjubarnsmor; Snälla, gå och titta på tv en stund, mamma måste får sova en stund till.... och sen när han kommer tillbaka efter en halvtimme; Snälla, bara en liten stund till... Och när han sen kommer tillbaka och suckar; Mammaaaa, när ska du kliva upp???? Ja då ids jag inte ens svara...

När jag väl har pallrat mig upp, med allt jag har att göra utomhus idag i åtanke, så vill jag bara gå och lägga mig igen när jag har konstaterat att båda barnen har feber fortfarande och igen. *suck* Neo har varit sjuk i en veckas tid nu...och nu har vi väl samma tid igen framför oss med Nova...
Tyvärr märks det inte att de är sjuka, utan just håller de på att klättra på väggarna.

Ny dag, men samma skitförutsättningar!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Men de stora har väl sina stunder dom med hihi. Ja det är rätt, ny säsong nya möjligheter. Är du ett inbitet fan?

2008-04-20 @ 11:02:13
URL: http://www.tgif.blogg.se
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh det är inte illa, nja hockeyn ligger ju när fotboller ligger lite i ide som tur är. När sätter det igång igen nu då så vi kan räkna ner.

2008-04-20 @ 11:17:39
URL: http://www.tgif.blogg.se
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Weii va spännande =) då räknar vi ner, det är inte så lång tid kvar ;)

2008-04-20 @ 11:26:47
URL: http://www.tgif.blogg.se
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja nu ska vi ge oss av till bilaffären =) ha en underbar vårdag så hörs vi =)

2008-04-20 @ 11:38:45
URL: http://www.tgif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0