Oxfilé på menyn igen :)

Efter gårdags bakslag med misstankar om havregrynsgröt, så gjorde samtalet för en liten stund sen att jag får vittring på oxfilé igen! :)

Nu är bara frågan; Hur gör jag för att det här ska gå så bra som möjligt?! För jag misstänker att en intensiv önskan inte räcker så långt...
Ok, jag ska sluta vara så kryptisk...det här handlar om ett/flera nya jobb. Det är inte det att jag vantrivs på mitt nuvarande jobb, för det gör jag absolut inte, nästan lite av fisken i vattnet, men det som nu är på gång är så mycket mer... eller är det bara i mitt eget huvud som det är det perfekta jobbet?! Bygger jag upp för stora förhoppningar och förväntningar?
Kan känslan av att veta att man har "brädat" flera andra i jakten på tjänsten vara en bidragande del i det? Självklart är det väl så?! Vem skulle inte få en kick av det?
Nä, jag är helt övertygad; skulle jag få det där jobbet som står högst upp på önskelistan, så skulle jag inte tveka. Damerna med havregrynsgröten, de får däremot nobben!

Gourmet and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0