Pirr i magen och noll arbetslust.

Det är så mycket som snurrar/studsar runt i skallen på mig just nu, så jag vet knappt var jag ska ta vägen...

Äntligen fredag, med allt vad det innebär.
Vinlotteri på jobbet idag.... är det idag det sker, är det idag jag får högsta vinsten...isåfall lär jag få placera dyrgriparna i vinkällaren, för nåt vin lär det inte bli ikväll, jag siktar på att få i mig lite mat i första hand.

För att plöja vidare bland fjärilarna i magen, så hamnar vi på ämnet tatuering. Och där snurrar det ordentligt, jag får nästan lite panik över att jag inte har motivet spikat. Jag har ju grundtanken klar, men sen är frågan; Kommer Kenta att ge mig den hjälp som jag kommer att behöva?? Min erfarenhet säger mig att jag inte kommer att få det... vilket då genast bidrar till tusen fjärilar till.

Och slutligen, eller det finns säkert tusen saker till, men det största orosmomentet just nu; Vad händer till veckan??
Jag hade ett samtal för en stund sen med min gode vän, och det fyllde mig med en stor förhoppning om att veckan kommer att sluta bra, och jag vet inte om det är så bra. Jo, det är bra om veckan slutar bra, men jag vet inte om de förhoppningar som han fyller mig med är så bra, för skulle det då inte bli så i slutändan, ja då kommer ju besvikelsen att vara enorm!! Så jag försöker verkligen att dämpa entusiasmen, men f*n vad svårt det är....
Jag vill, jag vill....*stampar i golvet som ett tjurigt barn*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0