Så var det måndag igen, för de fattiga.

Måndag igen, ny arbetsvecka, dock lite kortare än vanligt. Ska bli riktigt skönt att få vara ledig på torsdag...tyvärr dribblade jag bort min semesterdag på fredagen, annars hade det ju varit helt perfekt, lite längre ledighet.
Men men, är huvudet dumt så får kroppen lida...

Imorse vaknade jag före alla... (?!) så jag tassade upp till barnen och passade på att mysa lite med dom innan det var dags att stressa iväg. Önskar att man hade mer tid på morgonen, utan att behöva kliva upp före tuppen...

Kommande vecka är verkligen händelserik, men nästa vecka ska jag sätta fokus på mig själv, promise.

Over and out.

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0