Sanka, are U dead...?

Mmm... i det närmsta.
Min chef sitter nog i denna stund och kliar sig i huvudet och funderar över vad hon ska göra med mig. Efter samtalet vi nyss hade, så har nog både en och två funderingar kickat igång.

"- Hej Angelica... hur mår du??
"- Jag vet faktiskt inte..."

Vad är det för nåt j*vla svar?? Men det är verkligen så... jag vet inte hur jag mår, jag vet inte vad det är för nåt fel på mig. Det jag vet, är att jag inte orkar göra någonting...jag hängde tvätt förut och det  var bland det jobbigaste jag varit med om, däckade i sängen direkt efter det. Jag vet att jag har en sprängande huvudvärk, från nacken... Jag vet att jag blir illamående direkt när jag äter nåt...
Och jag vet att jag har dåligt samvete över att barnen är kvar på dagis fortfarande...

Men jag orkar inte...nu ska jag tillbaka till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0