The point of no return

Nu är tiden för tatueringen bokad! Nu är det dags att bli nervös och fundera över vad f*n man håller på med! :) Jag hoppas att jag får mer hjälp av tatueraren den här gången än vad jag fick sist, för nu har jag ingen 98% skiss med mig när jag kommer...
Inför min första tatuering så blev jag mer eller mindre idiotförklarad; Hur är du funtad?, tror jag att de exakta orden var... och visst, det kan ju kanske tyckas onödigt och många tycker nog att det är riktigt fult... men ska jag verkligen leva mitt liv efter vad andra tycker och tänker?! Fan vad jag skulle få vända och vrida mig då...och i slutändan så har jag nog arslet bak iallafall.
Nä, jag tycker att det är snyggt, och jag tycker att det är en rolig grej. Och båda tatueringarna går ju att dölja om jag skulle vilja det, men just nu känner jag bara att jag vill visa upp den jag har! :)


Bild kommer att läggas upp när den är gjord, var så säkra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0