Tränings-änka...

... finns det nåt som heter så? Isåfall är jag det.
Är det konstigt att man kan tycka att livet är enformigt!? Man kommer hem, lagar mat, plockar undan, härjar med ungarna, badar desamma, fram med kvälls-fika, och här nånstans så brukar maken avvika.
Sen är det nattning av barn, och sen stupar man i soffan, antingen med datorn i knät eller tittandes på dumburken.
M kommer hem lagom till läggdags, och eftersom han är speedad när han kommer hem, så brukar jag få gå och lägga mig ensam.
Den här kvällen är inget undantag... nu sitter man här ensam och ful igen....

Anyhow... dagen har faktiskt varit bra, på de flesta sätt. Trots att jag höll på att kollapsa där runt lunch av nervositet, så lyckades jag nog att samla mig när det var dags för intervjun. Och den verkar ju ha gått bra, eftersom jag nu har fått ytterligare ett test att utföra innan de ska kunna ta sitt beslut.
Man kan ju nästa fundera om det är så att det är en VD-post jag har sökt, för så omständigt känns det. Men men, får jag tjänsten så är det helt klart värt det! :)
Och snart vet vi! :)
Sen har jag faktiskt mått ganska bra idag, inga problem med varken mage eller armar...kände bara av det litegrann när jag stod och strykte, men det kan lika gärna ha varit latmasken, så det räknar jag inte! :)
Så kanske det är på väg åt rätt håll...håll tummarna för det! :)

image16

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Träningsänka.. Du har myntat ett fräckt och helt korrekt uttryck. Klart man kan vara det! Lycka till med allt :) Kram Mikaela

2008-04-29 @ 20:15:20
URL: http://justmikaela.blogg.se
Postat av: Susanne

Håller tummarna för dig!

Hälsningar Susanne

2008-04-30 @ 10:16:23
Postat av: Anscheklick

Tack, det kan behövas! :)

2008-04-30 @ 12:15:13
URL: http://anscheklick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0