Tro det eller ej...

...men ikväll har jag följt ett råd!
Jorå...ganska stolt över mig själv faktiskt. :)

Jag har varit ute och promenerat i 45 minuter... men vart är den förnöjda känslan som skulle komma efteråt??? Nån sa, att det skulle kännas jätte jätteskönt, och man skulle vara så nöjd med sig själv... Så vart kommer de här illamående-känslorna ifrån?? Var kommer värken i benen ifrån?? Ok, det sista förstår jag kommer sig av att jag är otränad som få, men varför ska jag behöva må illa??
Att det enda jag har ätit idag är havregryn, lingonsylt och mjölk har väl knappast nåt med saken att göra?? För nåt fikabröd finns det inga bevis för att det har slunkit ner!
"I kill you..." , för att härma en känd terrorist, om du säger nåt!

Jaja, nu är det som det är, vi får se om det händer igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud njöt du in det sköna vädret? Lät du tankarna flöda fritt......?? Tog du några djupa andetag och insåg att sommaren är snart här...?Hörde du fåglarnas kvitter...? NÄÄ exakt ut imorrn igen!!!!
Kram

2008-04-22 @ 20:18:05
Postat av: Anscheklick

Jorå, det gjorde jag, lovar!! :) Imorgon vill Markus mysa, så imorgon blir det ingen prommis...sorry...:)

2008-04-22 @ 20:21:28
Postat av: Anonym

Kul att du titta förbi och lämnade ett avtryck, så man fick ännu en blogg att följa :-) Inte kul med sjuka barn, hoppas de snart är pigga igen.
Hälsa familjen

2008-04-22 @ 22:18:31
URL: http://killmamman.blogg.se
Postat av: Neanderthal.blogg.se

Vi får se hur du mår ikväll *ler*. Mår du bra så ska du givetvist ut och gå en stund. Vi hinner mysa ändå.

Men av morgonens ansiktsuttryck att döma så kan det till och med bli ansträngande att mysa.

Krya på dig vännen så hörs vi senare.

Puss

2008-04-23 @ 09:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0