Dagen blev inte som planerad

Men dagen blev inte dålig för det.

Barnen var på kalas idag, så vi hade en stund allena... Den spenderade vi på varsitt håll, Markus med matshopping i birsta, och jag och Atlas med en kopp kaffe hos mamma.
Sen åkte jag och vovvsingen och hämtade barnen...olyckan var framme i bagageutrymmet, men vad gör väl det, det finns ju tvättmaskin. :) Sen fick han åka i framsätet istället, och där trivdes han som fisken i vattnet, han la sig tillrätta på en gång.

När vi kom så hade jag planerat att baka, men då vi fått ett positivt svar från M & K angående fika hos oss, så blev det lite städning istället. Välbehövligt. Det får bli bakning imorgon...om jag hinner. Jag har gediget schema imorgon; In på jobbet (har ett avtal som måste registreras), sen ska jag få massage, sen ska jag träffa H-E för lite shoppinghjälp, sen är det pappsen som ska få lite shoppinghjälp, och sen, tror jag, ska jag åka hem.

Nu ska jag varva ner, och snart krypa i säng, misstänker att en tidig morgon väntar imorgon igen. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur går det med Atlas?



Blir ni hemma i jul, eller har ni späckat schema?



Iaf, God Jul på Er, så ses vi väl på hockeyn den 28é =)



kram

2008-12-23 @ 11:28:42
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0