I survived!

Vintervägar är inte min starka sida, så idag har jag lidit...mycket...

Jag och H-E åkte härifrån kl 6 imorse för att vara i Vännäs kl 10. Till en början gick det ju bra, det är ju E4 ända till Nordmaling, men sen är det krokiga vintervägar hela vägen till Vännäs...och jag var rädd...mycket rädd....många gånger.
Men det gick ju uppenbarligen bra! :) Och det är inte det att H-E kör som en biltjyv, utan bara det att jag har sånna otroliga tvångstankar när det gäller sånt där... huvva.

Dagen i Vännäs gick iallafall bra, och jag kom hem lagom till hockeyn! :)
Utan att gå in nåt närmare på matchen, så sörjer jag inte den poäng de missade, utan firar de två poäng som de fixade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0