Japp...

...det är som att ha en bäbis igen.
Eller rättare sagt en två-åring på pott-träning. Man måste vara vaksam på vartenda steg, vartenda pip och varenda rörelse.
Man måste tänka på; har han lekt precis? Har han nyss ätit, druckit? Har han nyss vaknat?

Natten har gått bra, jag har sovit som en stock, menn är jag hörde att Atlas vaknade vid 05.45 så kunde jag inte slappna av, så jag klev upp och gick ut med honom. Man vill ju försöka minimera riskerna liksom...:)


Idag vankas kalas för barnen och så hade jag tänkt hinna med att baka lite... om jag orkar....

Ha en bra dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Carola

hejsan.

Misstänker att vi inte kommer förbi idag för jag tror att maja har scharlakansfeber. Ringer sjukvårdsrådgivningen nu...

Jag ringer dig sedan.

2008-12-21 @ 09:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0