Liten blev stor

Eller iallafall lite större...:)

Nova har den senaste tiden tjatat om att få ta hål i öronen (jag har väl kanske hört det mer, eftersom jag gärna såg att hon gjorde det), så idag for vi in till stan för att göra slag, eller hål, i saken.
Jag hade förvarnat henne om att det skulle göra jätteont osv, men det hjälpte föga, för när första hålet var taget, så tittade hon anklagande på mig med tårar i ögonen och sa;
"- Det gjorde ju ooont!!"
"- Ja, men jag sa ju det", svarade jag.
"- Ja men det gjorde ju oooooooont!"

Efter det följde terapi-samtal på hög nivå, och efter ca 20 minuter så tog vi andra hålet...hon hann då knappt beklaga sig innan hon sprack upp i dagens största leende. Nu var det gjort, hon hade äntligen sina två hål...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0