My name is fjällräven

Jo, det är faktiskt så! Som jag har svurit över alla fjällräven-jävlar...och nu är det inte långt ifrån att jag har blivit en själv.

Idag for vi ut till alnö för att införskaffa slalom-utrustning åt barnen. Nä, inte köpa...man är väl inte gjord av pengar heller?! Nä, vi hyr...helt suveränt! Skidor, pjäxor, stavar och hjälm till det ringa priset 700:-. Det får man ju knappt ett par skidor för annars... sen lämnar man tillbaka grejerna efter säsongens slut...suveränt! :)
Så nu är hela familjen rustade för vinterns bravader, nu är det bara snön som saknas.

Men jag garderar mig lite... bara för att vi har sakerna vi behöver, så innebär det inte automatiskt att vi kommer iväg...*ler* Så kalla mig inte fjällräven-jävel än...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0