Rapport från Mora

Nu är jag framme i underbara Mora!
Jag har checkat in på hotellet, och har nu varit ute på stan (eller förresten, får man kalla det stan?!), nä, jag använder mig av byn istället.
Jag har varit ute på byn och inhandlat julklappar till Isaac och Neo, så nu kan jag stryka det från listan iallafall!
Folket på byn lär nog ha funderat över vad jag var för någon knäpp typ som gick med ett fånigt leende på läpparna...men det struntar jag i. Jag njöt i fulla drag...dessa underbara människor med sin underbara dialekt... föreställ er, överallt går folk som har "sju-nycklar"-dialekten... Jag njöt i fulla drag! :)


Nu ska jag masa mig in på hotellrummet, ta en välbehövlig dusch och sen bara njuta av kvällen, kanske plockar jag upp broderiet som slank ner i väskan. (Nej pappa, den blir inte klar till jul)
Imorgon är det möte i stort sett hela dagen, och imorgon kväll är jag åter i Begga.

Ha en trevlig kväll, who ever U are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0