Aldrig är man nöjd

Idag hade jag tusen punkter på min att-göra-lista, och vad händer då?! Jorå, clear blue sky! Och clear blue sky är ju detsamma som ryggläge i solstolen, och HUR ska jag hinna med nåt då??

Att göra idag:
* Ringa och boka klipptid till mig och Neo
* Sola
* Få Markus att kolla av sin mail efter ev. svar på cykelköp.
* Sola
* Kolla på cykel i Johannedal.
* Sola
* Ev. kolla på cykel i Härnösand.
* Sola
* Åka till Birsta City för lite klädinköp till min numera väldigt feta kropp.
* Sola
* Och om känslan är rätt, så ska vi hinna med en sväng in på gatufesten med barnen.

Och inte hjälpte det att Neo väckte mig kl 7 heller. Nu, en och en halv timme senare, så har jag fortfarande inte fått något gjort. Funderar på att gå in och hoppa på Markus så att han vaknar... Moooahahahaaaaa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0