Äntligen!!!!

Skam den som ger sig. Bättre lycka nästa gång. Trägen vinner. Ja, uttrycken är många, men idag har vi övervunnit siffrorna!
Kvällen började bra, Carola satt och väntade redan första bingon, men vis av erfarenheten så blev vi inte ens nervösa. Och som vanligt så blev det ingen bingo.
När det var dags för fullt kort på sista bingon före fikat, så var ingen av oss särskilt hoppfulla...så jag blev ganska förvånad när jag helt plötsligt satt och väntade på nummer 11... 1000 kr stod på spel... och så äntligen; Nr 11. Jag var inte sen att ligga på tutan! :)
Äntligen, förbannelsen är bruten! Tyvärr så var vi två som fick bingo samtidigt, så jag fick dela, men 500 kr är inte fy skam det heller! :)
Det är så här det ska se ut:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0