Bikerbrud och badpojke

Gårdagen blev riktigt lyckad...smärtsam, men lyckad! :)
Något senare än planerat kom vi iväg på vår motorcykeltur till Norrfällsviken. Redan efter 5 mil var min stjärt så öm så jag visste inte hur jag skulle stå ut tills vi var framme. Men fram kom vi. Väl där så dukade vi upp vår medhavda fika; mackor från Statoil, mycket goda, och till efterrätt en fin wienerbrödsbulle...Solen sken, filten var varm, magen var mätt och stjärten uppskattade avlastningen...
Markus ställde upp som badpojke...:)

  



Men pga vår sena avfärd så kunde vi inte stanna särskilt länge, vi hade ju bokat hotell och spa, så vi fick ganska omgående packa ihop och bege oss för att hinna med innan de stängde spa.
Min stjärt protesterade direkt bara vi närmade oss motorcykeln, och hemresan var ingen höjdarupplevelse, men hem kom vi.
Efter att ha bytt motorcykeln mot en något bekvämare bil, så åkte vi för att utfodra M, det fick bli donken. Men inte bara M fick fylla sin mage, han var även frikostig mot hakets måsar, vilka genast fyllde luften med skrin och vingslag...

  

... så vi packade ihop oss ganska snabbt därifrån oxå, och äntligen var det dags för spa och lite vila för både kropp och själ...



Imorse väntade frukost... och ingen frukost går ju upp mot hotellfrukostar.
Så för att sammanfatta; vi hade en helt underbart mysig bröllopsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0