Bingo!!

Tisdag.... japp, bingo-dax!

Men idag skulle jag bli tvungen att åka utan min bingopartner; Cocarola. Jo, det finns faktiskt saker som är viktigare än bingon! :) Även om jag kanske får det att låta som att så inte är fallet...

Så istället gjorde mamma mig sällskap i bilen.
Vi var nära några gånger... för att vara mer exakt, jag satt och väntade tre gånger... och mamma fyra gånger. Det är ju alltid kul att få slå igång tändningen och känna adrenalinet börja pumpa runt, handsvetten börja rinna och hoppet stegras... kanske inte lika kul att behöva stänga av igen utan att ha inkasserat några hundralappar.
Men idag, gott folk, blev det ändring på det. I sista spelet, på full bricka, och 1000 kr i potten, så var det vår tur...inte min, men mamma´s, (och eftersom hon satt i bilen med mig, så räknas det)...med nummer 17 kvar så hade vi chansen till fullt kort... och när karl-j*veln ropar 17, så la jag mig på tutan!!! Vilken känsla....:) Tjohooooo, nollan är spräckt! Nu är det bara att köra på, nu vet vi att det inte är omöjligt iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0