Boring

Vilken jävla piss-semester!! Skitväder...j*vla ryggskott...
Idag är ingen bra dag... det enda positiva är väl att Markus målar... men vad ska jag göra då?? Har vattnat blommorna, med resultat att det känns som att ryggen håller på att gå av... så nu har jag strandat i soffan igen... överväger att gå och titta på den där pillerasken igen... Men jag avstår nog att upplysa M om det... han har kollat upp min medicinering, men än har han inte kommenterat den, så jag får kanske fortsätta att knapra iallafall...:)

Ja, ha en rolig dag...det lär inte jag ha.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

jag blandar den med mjölk, en tredjedel mjölk 2 tredjedelar tequila rose och nån isbit

2008-07-13 @ 12:42:49
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0