Dagen ser ut som följande:

* Inom en timme får vi besök av min kompis Fränna, det ser vi fram emot, inte allra minst Nova...
Därefter följer förhoppningsvis några timmar av surr och skvaller.

* 15.45 Framskjutsad till porten hos sjukgymnasten av Markus, därefter hoppas jag på en mild behandling.

* 17.45 Förhoppningsvis blir jag hämtad av Cocarola för lite bingospel i Kovland (ska förvissa mig om det lite senare)

* Ca 20.20 Tutan ljuder över Ånäsparken, och nån i våran bil inkasserar fina 5000 riksdaler.

* 21.40 Jag blir avsläppt hemma, tackar för en som vanligt trevlig kväll, och haltar in och sjunker ner i soffan.

* 23.00 Godnatt.

Kommentarer
Postat av: leia

håller tummarna för att det är du som får tusenlapparna:)

Och din dotter har verkligen fått det finaste namnet....det ska min dotter också få....ja om jag får någon vill säga:)



kram maja/leia

Postat av: leia

haha....men det är ju sjukt!!!!!! vi har nämligen redan bestämt att det SKA bli en pojke och en flicka...och att de ska heta Nova och Neo:) Hur vanligt är det då??? haha....



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0