Dagens pucko är utsedd

And the winner is.....
Jag, vem annars?!
Ryggen har känts förhållandevis ganska bra under förmiddagen, så i all rastlöshet och dåliga samvete (m stod ju på övervåningen och målade, och pikar om soffa och dator haglade) så bestämde jag mig för att klippa gräsmattan. Jag sa till M att bara han startade gräsklipparen åt mig så kunde jag klippa gräset... och han var ju inte sen att ta tillfället i akt att få mig sysselsatt, så gräsklipparen var startad innan jag hunnit ångra mig.
Det gick ganska bra faktiskt, tills jag råkade trampa på en av barnens leksaker och klev snett...ajajaj....
Gräsmattan är nu klippt, men jag blir liggandes resten av dagen...pillren jag tog när jag kom in är helt verkningslösa...känns det som iallafall....

Jag är så less....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0