Det ska inte vara lätt

Kontrasterna fortsätter att rada upp sig, vissa har det lätt, andra har det svårare.

Idag var planen att åka lite motorcykel, men det skulle visa sig vara lättare sagt än gjort. Vi har ägnat dagen åt att försöka ragga barnvakt, men den ena ursäkten efter den andra har radat upp sig. En del riktigt bra ursäkter (om jag ska använda ordet ursäkt) och del riktigt dåliga ursäkter. Vad de dåliga ursäkterna bottnar i, det har jag inte en aning om, men eftersom jag har minne som en elefant, så kommer jag att komma ihåg de riktigt dåliga...

I scratch your back, you scratch mine...vilken utopi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl` ;)

2008-07-27 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0