Fin dag

Imorse när vi hade gjort oss klara för dagen, så packade jag in Neo i bilen och åkte bort till Carola & Co, man kan ju inte smitta pest med pest. :)
Maja är riktigt illa däran av sina koppor, så hon var soffliggande under hela besöket...kan bara konstatera att Neo´s koppor är väldigt skonsamma. Ska bli intressant att se hur det blir för Nova...det är bara att hålla tummarna.

Barnen lekte på fint, så jag och Cola druttade omkull i varsin stol och njöt i solen...riktigt fint. Efter en halv dags surrande, solande och för barnen lekande, så var det så dags att åka och hämta Nova... Hon var oxå nöjd med sin dag, så hon nobbade min fråga om hon ville vara hemma imorgon istället för att vara på dagis.
Men imorgon väntar jobb för mig, M vabbar då.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0