Fin dag...

... och självklart ska det vara det... jag börjar ju jobba imorgon.
Fast å andra sidan, fin dag kan ju diskuteras.
Vi var in till Birsta en sväng för att uträtta diverse ärenden, men kom hem igen med saker ogjorda. Orsak? Jo, det ska jag tala om; Två griniga ungar. Jag vet inte riktigt vad man ska göra för att få de att lyssna... Ja jag vet, barn är sånna... och förhoppningsvis blir det bättre... men bli bättre nu!!

När vi var hemkomna så kom mamma och pappa förbi på fika. Jag hade förvarnat om bristen på fikabröd (eftersom det var ett av ärendena som blev ogjort) så de hade köpt med sig en smarrig vetelängd med klägga i mitten...
De satt i lugn och ro en bra stund, och vi hade det trevligt i eftermiddagssolen.

  


När de hade åkt så druttade jag omkull på bänken, lade upp fötterna och bara njöt av vädret och tystnaden. (Barnen hade dragit iväg med grannungarna)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0