Fint som snus

Väl hemkommen från Carola så tog jag tag i diverse uppröjning...har hunnit med hela 4 maskiner med tvätt... ja jag vet, jag har varit slö under semestern..men det var mycket badhanddukar oxå...:)
När middagen var avklarad och barnen var ute och lekte med grannbarnen så plockade jag fram dynorna till utemöblerna och så la jag mig i "bersån" och bara njöt av vädret och livet...



Innan det var klart hade jag även lockat hem M från jobbet... är det nåt han är svag för så är det varma sommarkvällar ute i "bersån"! :) En bra fru vet vad hon ska locka med...:)

Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Jaaa, för det kan väl aldrig vara du som lockar ;-)

Bara få vara nära dig....



Lav jo mens päran koks

2008-07-29 @ 09:07:23
URL: http://neanderthal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0