Fjällräven-j*vlar

Njae, inte riktigt, men nästan! :)

Efter många om och men, så packade vi fika-väskan och begav oss till Norra Berget för att rasta ungarna. Efter ett kyligt mottagande av isande vindar, så sprack det upp igen och sen sken solen på mina bara armar.

Ungarna roade sig själv ganska bra ända tills det började suga i fika-tarmen. Då bänkade vi oss först i gräset eftersom det var väldigt många som hade kommit på samma briljanta idé denna dag, men när ett bord i solen blev ledigt förflyttade vi oss dit... intet ont anande...
Jag blir alldeles brydd över hur vissa tänker... kan man bete sig som svin bara för att det inte är ens egna saker?!
Som att skala äpplen och bara släppa det till marken under bordet? Som att spilla över hela bordet och inte torka upp? Som att smula ner överallt och tänka; What the fuck, det är inte mitt problem!

  

Jaja, vi fikade iallafall och  sen satte barnen av igen mot lekparken.
När vi skulle åka hemöver, så tände Neo hoppet i Markus... kanske kan hans son bli en bodybuilder...



Själv njöt jag av synen av Nova... sommarflicka ut i fingerspetsarna...:)



Det blev en härlig stund på Norra... nu vankas mat, och sen kommer Carola och hämtar mig för ett besök på stadens biograf...Sex and the city! :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0