Flitens lampa

Första arbetsdagen, och det har gått riktigt riktigt bra! Arbetsron kan man ju inte klaga på direkt... det var totalt 4 stycken på jobbet idag.
Träffade Teddybjörnen Danielsson för lunch idag, åt smaskiga grekiska biffar, stekt potatis och tzatziki, riktigt gott!! Vi skvallrade som bara två amatörpsykologer kan göra! :)

Eftermiddagen rusade iväg, och när klockan började närma sig dagens slut, och mitt ryggskott höll på att ta livet av mig, så gav jag upp och tog skammen och for hem.
Hemma väntade M, grillen var startad och tvätten höll på att hängas...
Även Freddas var hos oss...han ska vara hos oss till på onsdag...lite sällskap till M som har semester den här veckan oxå. Det är bra det, så har han nån att toka sig med, så slipper jag höra allt strunt som brukar kunna komma ur munnen på honom...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0