Friare?! Då lättar jag mot skyn!

Idag var det åter dags för arbete och åter dags för M att vabba.
Men jag kan inte påstå att jag lider... temperaturen inne på kontoret är bra mycket behagligare än den ute... Det är endast vid badstranden som det är ok att det är 30 grader ute...är man inne i stan så är det nästan olidligt varmt.

Anhow... Idag lunchade jag med Teddybjörnen Danielsson, och idag diskuterades det hundar, mycket givande samtal eftersom Ted kan en heeel del om hundar. Han kan komma att bli väldigt viktig kommande sommar så golden retriever-valpen Sam gör intåg i vårt hus! :)
Jag såg en hanvalp i tidningen idag, och ja, jag blir heeelt sjuk!! :)

Efter lunchen så for jag och H-E ut till Sörberge för att lämna lite information till några potentiella kunder, och när det var avklarat så for vi till café Rödbetsgatan och drack en kopp kaffe...till ackompanjemang (stavas det så tro?) av en stressad Markus och en grinande Neo. Så som ni förstår så blev det en snabb kopp, och sen tillbaka till kontoret.

Avslutade dagen med lite låg-tankeverksamhets-göra, och nu ska det ätas middag. Sen bär det av ut till alnön för ett nytt försök att få fika på hamnstugan, och sedan avsluta kvällen med ett dopp i Hartungviken.

Ha det så gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0