Frölunda rustar för krig

Frölundas insats i elitserien har inte varit något att hänga i julgranen de senaste två åren, men nu rustar de för krig och revansch...
Det tråkiga i kråksången är att de plockar precis som de vill... och då tänker jag kanske främst på hur de har vrakat i Timrå, först rycker de Nubben, och sen, trots alla löften om att inte värva sönder timrå, så tar de Timrå´s främste center; Riku Hahl... Vissa spekulerar i att även Sanny kommer att återfinnas i Frölunda efter nyår, men där ställer jag mig passiv. Läste i Aftonbladet att även Johan Holmqvist är klar för Frölunda...elitseriens superbygge kallas det visst....

Kalla mig medgångs-supporter, men Timrås chans till SM-guld var med förra årets lag... årets värvningar känns inte så övertygande...nog för att Tomas Skogs känns som en bra värvning, men ja...jag vet inte. Medgångs-supporter eller inte, jag har säsongskort för kommande säsong iallafall, och nedräkning pågår...:)
Jag tror inte att jag är ensam, men mina förväntningar på Frölunda kommer att vara högt ställda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0